♡selamat datang my blog cikzie♡

ape2 jelaa

salam sumenye!!!!
hah!!arniey bosan bangat deh...line internet BANGANG cikit...bese2 time camniey maen facebook
hahha....aku akn mulakan hdup aku sbg seorng penggangur yang terhormat...kerane dgn rasminye 
aku berhenti sekolah(form 6)....hehehe...poneng kapalo ehh nk bljar form 6....MUET....ape laaa 
susah sngt subjek toohhh....pening kpale nk mikir nyee.....aduiiiiiiyaaaa....lagi subjek SENI....dh laa
aku niey x pandai nk maen lukis2...sakit tgn nk ke lukis....hahahaha....naseb baek aku ade dpt tawaran 
ke POLITEKNIK....baek aku pegi ctu..aku dapat kos TEKNOLOGI MAKLUMAT (HIBURAN DIGITAL)...kos ape tu...aku pom dok fham....tapi mntk2 laaa lepas hbezz bljar dpt keje trus...hehehe
aku gembira cozz kwn aku pom dpt jgak politeknik...sorang dapat dekat dungun sorang lagi dapat dekat 
jitra,kedah...aku jew dapat dekat arau perlis...bulan 11 niey aku masuk...mesti aku rindu dgn (mok ayoh)




1 comment:

Unknown said...

horrr masuk bulan 7 ye dikziii